Behövs hjälp?
Vanliga frågor
Beställningar
Så snart du genomför ett köp hos SimplyPoster får du automatiskt ett bekräftelsemail. Om det dyker upp i din inkorg är vi i gång med att behandla din beställning. När vi skickar ditt paket får du också en spårningslänk så att du kan följa paketets status.
Om ditt paket inte har skickats än kan vi vanligtvis ändra leveransadressen. Skicka ett mail till kontakt@simplyposter.dk med ditt ordernummer och den nya adressen så snabbt som möjligt, så gör vi vårt bästa för att få det ändrat i tid.
Om du vill avbryta din beställning måste du skriva till kontakt@simplyposter.dk så snabbt som möjligt. Inom våra öppettider kan vi oftast avbryta eller justera beställningen, så länge den inte har skickats. När paketet är på väg kan vi tyvärr inte stoppa leveransen.
Om du av misstag har fått ett annat produkt än det du ursprungligen beställde, ber vi om ursäkt för det. Kontakta oss så snart som möjligt på kontakt@simplyposter.dk och kom ihåg att ange ditt ordernummer så att vi kan lösa problemet direkt.
Leverans
Vi brukar packa och skicka inom ett par dagar. Själva leveransen tar oftast en eller två dagar. Som kund får du oftast ditt paket inom 2-5 arbetsdagar. Under hektiska perioder kan det dock förekomma längre leveranstider.
När ditt paket har skickats får du ett mail med en spårningslänk. Här kan du följa beställningen, få ett förväntat leveransdatum och se mer information om leveransplatsen.
Fraktpriserna börjar på 59,95 SEK när du väljer leverans till ett paketombud. Föredrar du hemleverans kan du välja GLS hemleverans för 89,95 SEK. Om du beställer till utlandet kommer du att se fraktpriset i kassan, då vi skickar till största delen av världen.
Du har vanligtvis 14 dagar på dig att hämta ditt paket efter att du har fått meddelande om att det är klart för hämtning. Om du inte hämtar det inom denna period kommer paketet automatiskt att skickas tillbaka till oss.
Returnering
Hvis du ønsker at returnere en vare til SimplyPoster, står du selv for at købe og printe en returlabel.
Vi anbefaler, at du anvender den originale emballage for at beskytte plakaterne bedst muligt under transport.
Hvis du vil fortryde dit køb, skal du sende varen retur senest 14 dage efter modtagelsen.
Returadresse:
SimplyPoster
Gambora ApS
Vestergade 19C, 1. sal
8000 Aarhus
Att: SimplyPoster
Vi sender en bekræftelse via e-mail, så snart vi har modtaget og behandlet din returpakke, så du ved, at alt er i orden.
Så snart vi har modtaget pakken og sikret at varerne er i original stand, så refunderer vi beløbet. Antallet af dage før at refunderingen havner på din konto varierer alt efter hvilken korttype der er benyttet.
Hvis din vare er beskadiget ved levering eller har en produktionsfejl, beklager vi naturligvis meget. Vi erstatter gerne med et nyt produkt, så snart skaden er dokumenteret. Husk derfor at tjekke varen hurtigt og tage billeder af både emballagen samt det defekte produkt.
Send en mail til kontakt@simplyposter.dk med dit ordrenummer og de vedhæftede billeder, så vi kan finde en løsning hurtigst muligt.